بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: مدیریت
موضوع : علوم تربیتی


موارد یافت شده: 24

1 - تأثیر باورهای نظارتی مدیران بر سبک‌های مدیریت تعارض آنان (چکیده)
2 - رهبری دانشگاهی و سرمایه اجتماعی: روی کردی جامعه شناسی به مدیریت آموزش عالی (چکیده)
3 - چالش جایگاه تفکر انتقادی در مدیریت تغییر:پژوهش موردی در دانشگاه مشهد (چکیده)
4 - بررسی زمینه های اجرای طرح مدیریت مدرسه محوربراساس رسالت، مشارکت وتعهدسازمانی مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد (چکیده)
5 - میدان وابستگی مدیران و مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
6 - بررسی استانداردهای حرفه ای روسای دانشگاه ها به منظور ارایه چهارچوب مناسب برای ارتقای کیفی مدیریت آموزش عالی (چکیده)
7 - کاوشی در عملکرد مدیریت اموزشی به عنوان مولفه ای از برنامه درسی پنهان در تربیت ارزشی دانش آموزان (چکیده)
8 - جایگاه مدیریت دانش در نظام آموزش عالی (چکیده)
9 - بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر مدیریت دانش از دیدگاه دانشکاران آموزشی و سازمانی (چکیده)
10 - نقد و ارزیابی برنامه درسی رشته علوم تربیتی: گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی (چکیده)
11 - بالندگی منابع انسانی با تاکید بر مدیریت دانش و مدیریت استعداد در مراکز آموزش عالی (چکیده)
12 - مدیریت دانش در آموزش عالی:چالش ها و فرصت ها (چکیده)
13 - الزامات اساسی تعامل دانشگاه- صنعت:با رویکرد مدیریت دانش (چکیده)
14 - کاربست نظریه سازنده گرایی در آموزش های مبتنی بر وب سازمان ها: گامی به سوی مدیریت اثربخش منابع انسانی (چکیده)
15 - مدیریت دانش: استراتژی توسعه پایدار (چکیده)
16 - شناسایی موانع پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه: مطالعه موردی (چکیده)
17 - پویش روایی:مکانیزمی موثر برای مدیریت دانش ضمنی (چکیده)
18 - امکان‌سنجی اجرای مدیریت عملکرد براساس مدل بالدریج در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1390 (چکیده)
19 - سبک مدیریت عبور از مانع و رابطه آن با اثربخشی سازمان (چکیده)
20 - مدیریت کیفیت در مدارس شاهد و ایثارگر: بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده کیفیت خدمات آموزشی و معرفی مدل مطلوب (چکیده)
21 - افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) (چکیده)
22 - مدیریت دانش در علوم پزشکی (چکیده)
23 - تبیین فرایند مدیریت دانش پرستاری (مطالعه گراندد تئوری) (چکیده)
24 - شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان بر مبنای معیارهای مدیریت دانش: ضرورتی برای سازمانهای دانش بنیان (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر